8 Ocak 2018 Pazartesi

Krem Rengi Bot

Yılın ilk yazısı ile karşınızdayım.Biliyorum biraz geç oldu ama üzerimdeki üşengeçlikten yeni yeni kurtuluyorum. Herkese musmutlu bir yıl dilerim. 

Bu sezon beyaz botlar oldukça popüler. Ben bembeyaz bot görüntüsünü çok sevmediğim için tercihimi krem renginden yana kullandım. Dolabımda bu renk bir bot hiç yoktu. Şimdiye kadar bir eksikliğini hissetmemişim demek ki ama biraz değişiklik gerek diyerek Rosegal dan bu botları aldım. 

Botların topuğu kalın olduğu için günlük kullanıma uygun, oldukça rahat. Ben zaten ince topuk pek tercih etmiyorum. Rahatıma düşkünlüğüm bir yana, görüntüsünü de günlük kullanıma uygun bulmuyorum. İstanbul sokakları da kadınlara pek yardımcı olmuyor. 

I didn't have any white or beige boots. So when i found these lovely beige boots on Rosegal i bought them immediately. They are so comfy and chic. There are other color options on Rosegal. 

Rosegal Boots // Zara Coat // Mudo Scarf // Mango Bag // Vogue Sunnies // 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...