3 Ekim 2017 Salı

Sonbahar/Kış 2017 Gözlük Modelleri


Yaz/Kış güneş gözlüğü kullanmayı seven gruptanım. Yaz aylarında renkli seçimler yapmayı sevsem de sonbahara girdiğimiz şu günlerde toprak tonları ve siyahlar beni cezbediyor. 

Yazılarımı takip edenler bilirler, internetten alışveriş yapmayı çok seviyorum ama konu güneş gözlüğü ise acaba yüzüme iyi oturur mu, yakışır mı gibi sorular peşimi bırakmaz. Yeni sezon için online olarak güneş gözlüğü bakarken atasunoptik.com.tr ye denk geldim. Şansıma sitede yüz hatlarımıza hangi güneş gözlüğünün uygun olduğunu gösteren bir uygulama var. Bu açıdan online olarak gözlük seçme işlemi oldukça kolaylaşıyor. Ayrıca aradığınız bir çok model ve markayı burada bulabilirsiniz. 

Bu sezon kedi gözü dediğimiz çekik modeller, oval ve yuvarlak gözlükler çok popüler. Benim favorilerim ise yuvarlak ve oval güneş gözlükleri. Bu tarz gözlüklerde aynalı ve renkli camlı modellerin yanı sıra koyu renkli camlar da dikkat çekiyor.


Gündelik hayatımızın bir parçası haline gelen güneş gözlükleri, benim kullanmayı en sevdiğim aksesuarlardan biridir. Hem gözlerimizi güneşten koruyup hem de stilimizin tamamlayıcısı olan güneş gözlüklerini renk renk, model model almayalım da ne yapalım sevgili okur ? 

Günlük kullanımda daha sade tercihler yapsam da bir davete giderken biraz ihtişama hayır diyemiyorum. Konu gözlük olunca iddialı olmaktan çekinmeyin. Biraz abartı kimseyi incitmez. 

Dikkatleri üzerinize çekmek için çok süslü olmanıza da gerek yok. Kendinizi iyi hissedeceğiniz bir güneş gözlüğü ile özgüvenli, sade ve şık olabilirsiniz. Plaja giderken taktığınız gözlüğünüzü akşam üzeri bir davete giderken de kullanabilirsiniz. Önemli olan sizin onu nasıl taşıdığınız. 

Ben bu sezonun gözlük havadislerini verdim. Kendinize ve stilinize uygun modelleri bulmak da size kalıyor. Daha önce de dediğim gibi artık online alışverişde gözlük seçimi çok basit. Tek yapmanız gereken oturdugunuz yerden alacağınız modele karar vermek ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...