28 Şubat 2017 Salı

İşlemeli Bomber Ceket

Sizi bilmem ama ben Zaful 'a yeni neler gelmiş diye bakarken, son zamanlarda hep bomber ceketlere takılı kalıyorum. Son alışverişimde iki tane bomber ceket aldım. Biri bu işlemeli olan, diğeri de saten bir ceket. Onu da daha sonra paylaşacağım.

Ceketin rengi siyah, kombinleme sıkıntısı yok, risksiz, mis gibi. Ama bir işlemesi var, sana anlatamam. Uzaktan sevmek bana göre olmadığı için, dolabımda bomber eksikliği olmamasına rağmen aldım. Pişman değilim.

Isn't this floral embroidered jacket so stylish? I bought it from Zaful. I really love bomber jackets. They are always on-trend and you can pair them with almost everything. 

Zaful Jacket // Koton Jeans // Mango Boots //

1 yorum:

  1. çok hoş bir parça seçmişsin bence güle güle kullan :) yeni yazıma da beklerim :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...