16 Şubat 2017 Perşembe

Aksesuar Aşkına

Aksesuar candır. Kombinin havasını 0' dan alıp 98' e çıkarır. (ısrarla 100 vermeyen öğretmen gibiyim) Dresslily 'den son alışverişimde aksesuara yüklendim ve bu çanta ile bereyi kaptım. Çantanın başka renkleri de var ama ben garantici olduğum için her şeyle uysun diye siyahını tercih ettim.

Berenin rengini ise benimle en alakasız renk olan kırmızıdan yana kullandım. Bir insanın dolabında kırmızı tek bir ürün bile olmaz mı? Oluyormuş. Gerçi tam kırmızı değil, bordo ama olsun, bir yerden başlamak gerek, değil mi? ;)

I bought this lovely bag from dresslily.  I love it, it is so stylish. I preferred the black one but there are other color options on dresslily.

And also my wine red pom pom hat is from dresslily. I don't really have red clothes or accessories but i love this beanie. It is unique ;)


Dresslily Bag // Dresslily Hat // Deichmann Boots //

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...