22 Aralık 2016 Perşembe

Mini Sırt Çantası

Geçen yazımda bahsettiğim ikinci sırt çantası bu minik ve sevimli çanta oluyor. Renkleri, modeli her şeyi iyi, güzel ama benim gibi valizden hallice çantalarla sokağa çıkmaya alışmış birine adeta "köyüne dön" diyor.

Arabeske bağlayarak "sevdik katlanacağız" diyorum bu minik çantalara. Ya da ben daha az eşya ile hayatımı hafifleteceğim. Bir de benim gibi "acaba ben hissetmeden çantamı açarlar mı?" "metroda otururken çantayı çıkarmak bir dert, çıkarmadan otursan bir dert" diye düşünen takıntılı arkadaşlara istinaden sırt çantasını rahatça elde taşımak için bir sap yapmışlar. Canlarım benim ^.^
 
 Geçtiğimiz Yaz'dan beri ananas figürüyle aşk yaşıyoruz. Kimsenin haberi yok. Kendinin bile. Neyse ben platonik aşkıma sahip çıkarak bu ananas ve uçak figürlü küpeleri aldığımdan beri kulağımdan çıkarmadım. Uyurken çıkarın ama, batar. Mesuliyet kabul etmem.
 
 I'm in love with this colour block backpack. I bought it from Zaful. It is a mini backpack so it is smaller than my shoulder bags which i use daily. But it is so stylish. So i will learn to live with it;) And also these amazing earrings are from Zaful. Check them out.

Zaful Backpack // Zaful Earrings // Zara Boots //

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...