2 Aralık 2016 Cuma

Kadife Ceket

Bu yılın "kadifenin yılı" olduğunu bilmeyen yoktur. Varsa dışarı çıksın rica ediyorum. Şaka bir yana kadifenin yükselişi durdurulamıyor. Ayrıca bu trendi yakalamak çok kolay. Kadife giysileri beğenmiyorsanız, ayakkabılarda da müthiş duruyor, bir de öyle deneyin.

İşlemeli kadife ceketimin en çok rengini sevdim. Koyu renk tercihim siyahtan yana olsa da laciverte de hayatımda yer açıyorum çünkü neden açmayayım, çok güzel bir renk değil mi?

Çantaya, sadece anahtarlığa benzeyen süslerinden dolayı tav oldum desem? Ben bunu her çantamla kullanırım diye düşündüm, kötü mü etmişim matmazel? Çok tatlı değil mi?

I bought this cool velvet jacket from Rosegal. It has an amazing color and it so stylish. And it looks so good with my new bag. Do you like this cute bag? There are other color options on Rosegal. Check them out;)

Rosegal Jacket // Rosegal Bag // Koton Jeans // Twist Shirt // Ray-Ban Sunnies //

2 yorum:

  1. merhaba blogumu yeni açtım bende beklerim:)

    YanıtlaSil
  2. Güzel fotolar ve Akıcı yazınız için teşekkür ederim, blogumu izlemeye alırsanız sevinirim... http://hastaliktakip.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...