19 Aralık 2016 Pazartesi

Desenli Sırt Çantası

Okul hayatı boyunca sırt çantası taşıyanlar halden anlar, sivil hayatta sırt çantası kullanmayacağım derdim. Zaten sırt çantalarını çok spor bulur, kombinleyemeyeceğimi, hakkını veremeyeceğimi düşünür, kendi stilime yakıştırmazdım. Ama ne demişler "asla asla dememeli"

 Prenses çizgimi bozmamak için "tükürdüğünü yalamak" demeyeceğim ama son alışverişimde iki tane sırt çantası alarak "asla asla dememem" gerektiğini bir kez daha anladım. Diğer çantadan bir sonraki post da bahsedeceğim. Bu desenli sırt çantasının renklerine vuruldum. Desenli ve rengarenk...Zaten düz bir model olsa dikkatmi çekmezdi heralde. Normal sevmem.

 I bought this cool backpack from Dresslily. It is a medium size. This bag is so stylish and when i wore it i have been asked several times where I got it from. I recommend it to anyone who is looking for something fashionable but durable.



 Dresslily Bag // Zara Coat // Penti Hat // Vogue Sunnies // Zaful Boots //

1 yorum:

  1. sırt çantalarını oldum olası severim bende de var bi tane siyah bu ara hep ysnımda :) bu ara da yeni yazıma beklerim :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...