7 Ekim 2016 Cuma

Color Block Çanta

Küçük çanta kullanmayı beceremediğimden dolabımda hep aynı tarz çantalar vardır. Benim için şık olmasının yanında kullanışlı olması da önemli.

Bu color block çantayı Zaful dan aldım. Tam sevdiğim modelde ve çok büyük olmamasına rağmen oldukça kullanışlı. Sitede bir de mavi rengi var. 

Güneş gözlüğünü denemeden almak biraz riskli ama bu modeli o kadar sevdim ki düşünmeden aldım ve çok beğendim. Diğer renk ve modeller için Tsgshop 'a bakabilirsiniz.

I bought this lovely bag from Zaful. It is so stylish and useful. I chose the pink one but there are other color options on zaful;)

 These retro sunglasses  are amazing. I loved them. Check out Tsgshop for more color options.

Zaful Bag // TsgshopSunnies // Zara Dress // Adidas Stan Smith Shoes //

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...