29 Mayıs 2016 Pazar

Parlak Ruj mu yoksa Mat Ruj mu?



“Renk güzel de parlak! Mat olanı yok mu bunun?” sorusunu her kadın hayatında en azından bir kere söylemiştir. Eğer sorulan sorunun yanıtı olumsuzsa şansımıza küsüp, aynı rengin matına en yakın rengini almaya çalışırız. Bu da ayrı bir üzüntü haline gelir, ne de olsa umutlanmışsındır bir kere, o rujun sana ne kadar yakıştığını görmüşsündür.“Kozmetikte Hüzün” isimli bir çalışma varsa, o çalışmada benim gözümde mutlaka parlak renkli bir ruj vardır.

Kendi adıma hayatım boyunca parlatıcıdan bile haz etmemişken, parlak bir rujla arama mesafe koymam hiç de şaşırtıcı değil elbette! Bazen çok yakışabileceği ihtimalini düşünmekle beraber, dudaklarımın kendime ait olmadığı hissinden uzaklaşamadığımdan, hemen mat rujlara doğru koşuyorum.

Yukarıda bahsettiğim diyalog ise geçenlerde gene başıma geldi. Yine alışveriş yaptığım bir gün, yeni bir ruj almak istedim ama tabii ki parlak renkli olanı mevcuttu. Her zamanki gibi bir şansımı denedim ve her zamanki gibi bir yanıt aldım ama bu sefer yanıtta ek bir cümle vardı: “Matlaştırıcı dudak kalemi var, ister misiniz?”

Umduğunu bulamamış bünyeme gelen bu şahane alternatif beni elbette mutlu etti! Hemen sorularımı sormaya başladım, nasıl bir üründür, ne şekilde kullanılır, gerçekten ama gerçekten matlaştırıyor mudur? vs. Sonrasında test ürününü denedim. Ruju sürmeden evvel matlaştırıcı ürün olan -markayı da vereyim tabii ki- Yves Rocher dudak kalemi uyguladım ardından da o parlak ve çok beğendiğim ruju sürdüm ve bir de baktım ki o ruj artık mat! Bilmem söylememe gerek var mı anında satın aldım tabii ki! 

İşin güzel yanı, ürün tamamen doğal, paraben içermiyor ayrıca dudakları nemlendirmeye de yarıyor. Yaş 30’a doğru geldikçe zaten daha bilinçli bir şekilde ürün kullanmaya başladığım bir gerçek. Keşke önceden başlamış olsaydım dediğim bir durum bu “Bilinçli Tüketici Olma” hali ama zararın neresinden dönerseniz kârdır misali, kullandığım her ürünün doğal olmasına dikkat ediyorum. Bu ürüne de bu nedenle sıcak baktım açıkçası. Doğal olmasına ek olarak da rujun kalıcı olmasını sağlaması da baya keyifli oldu. Özellikle ofiste yemeden ve içmeden duramadığım için sürekli olarak ruju tazeleme ritüelleri biraz zor gelmeye başlamıştı. Kısacası bir taşla iki kuş vurmuş oldum, ayrıcaartık beğendiğim ruj için parlak ve mat ayrımı yapmama gerek kalmadı!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...