23 Mart 2016 Çarşamba

Remington IPL6500 Nasıl Kullanılır ?


İstenmeyen tüylerden kurtulmanın bir çok yolu olabilir. Ben sizlere tekrar tekrar uğraşmadan, tamamen kurtulmanın yollarından birini anlatacağım. Hem de bu işlemi evinizin rahatlığında kolayca yapabilirsiniz.

Bendeki model Remington IPL6500. Sonsuz ampul yani sınırsız atış olduğu için ek maliyet ya da değiştirme gibi sorunlar yok. IPL (yoğun atımlı ışık) kılın doğrudan kökünü hedef alıyor. Yüz ve vücutta kullanılabiliyor. Yüzde (kadınlarda) elmacık kemiği altında kalan kısımlar için uygun, erkeklerde ise yüzde kullanıma uygun değil. 


Açık yara, ben ve cilt lekelerinin üstünde kullanılması tavsiye edilmediği ve benim neredeyse bütün vücudum ben ile kaplı olduğu için, ben koltuk altı bölgesinde denedim. Uygulamaya geçmeden önce cildin temiz olması gerekiyor. Aslında jilet kullanmak istemesem de işin ucunda tüylerden tamamen kurtulmak olduğu için bu riski göze aldım;) Makinede bulunan cilt sensörüne uygulama yapacağım yeri tanıttıkdan sonra sıra atım hızını seçmeye geliyor. İlk başta kullanmaya çekindiğim için birinci seviye ile test ettim. Ama birinci seviye ile işlem süresi daha uzun süreceği için üçüncü yoğunlukla devam ettim. Dördüncü ve beşinci yoğunluğu henüz kullanmadım. Siz de kendinize göre en uygun ayarı deneyerek bulacaksınız. Aynı bölgeye sürekli atış yapmamak gerekiyor. Kaçırdığınız yerler mutlaka olacaktır. Bir sonraki işlemde bu bölgelere atış yapabilirsiniz. Kullanımdan sonra kaşıntı ya da kızarıklık olabiliyor. Ben ürünü henüz 2 kez kullandım ve hedefe ulaşıncaya kadar düzenli bir şekilde kullanmaya devam edeceğim. 

Umarım almak isteyenler ama "kullanımı zor mudur?" diye düşünenler için bir fikir verebilmişimdir. Sorularınız varsa bana yazabilirsiniz. 

Bu cihaz ve teknolojinin en güzel yanı evinizin rahatlığında, istediğiniz zamanda kullanabilmeniz;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...