27 Mart 2016 Pazar

Ev Dekorasyonunda En Önemli Detay Tablolar

Bir haftadır temizlik, nakliye, eksik eşyaları tamamlama şeklinde süren yoğun koşuşturmamız nihayet sona erdi ve an itibariyle yeni evimize taşınma sürecini tamamlamış bulunmaktayız. İnanın, sanki tüm evi kendim sırtımda taşımış gibi yoruldum, öyle ki yorgunluktan uyuyamadığım geceler bile oldu. Ama inanın tüm o yorgunluk, yeni evimde vakit geçirdikçe silinip gidiyor. 

Yine salonuma şöyle bir baktım da, gerçekten iyi iş çıkardığımı düşünüyorum. E artık ben de güzel bir kahve yapıp dinlenmeyi hak ettim bence. Bu dinlenme esnasında ev dekorasyonu hakkında yeni öğrendiğim birkaç tüyoyu da sizlerle paylaşmak istedim.

Öncelikle aranızda benim gibi yer yer siyaha yer verilmiş beyaz ağırlıklı ev dekorundan hoşlananlar varsa, ilk uyarım size. Mutlaka ama mutlaka siyahın yanında başka bir renge de yer vermelisiniz. Yoksa eviniz adeta bir hastaneye benzeyecektir. Örneğin, gold renklerinde minik dokunuşlar yaparsanız, modern ve çekici bir hava elde edebilirsiniz. Aralara bir de krem ve kahve tonları serpiştirmeyi ihmal etmeyin, böylece daha hareketli ve feminen bir görüntü elde etmiş olursunuz.

Peki, az önce sözünü ettiğimiz o minik dokunuşları nasıl yapacağız? Tamamen sizin zevkinize ve yaratıcılığınıza kalmış bir şey. Farklı renklerde minderler, lambalar, hatta saksılar ve sandalyeler bile kullanabilirsiniz. Ama şunu da unutmamak gerekir ki, ev dekorasyonunda en ama en önemli materyaller, şüphesiz ki şıklığı tamamlayan, iyi seçilmiş tablolardır.

Astığınız odanın görünümünü ve ambiyansını değiştirmekle kalmayan tablolar, aynı zamanda sizin karakteristik özelliklerinizi de yansıtır. Yani seçeceğiniz tablo yalnızca evin dekorasyonunu değil, o evde sürekli vakit geçirecek olan sizin de iç dünyanızı yansıtır ve kendinizi çok daha iyi hissedersiniz.

O nedenle, nakliye ve yerleşme işleri biter bitmez ilk iş olarak tablo bakmaya başladım. Küçük bir internet araştırmasıyla karşıma çıkan, geniş yelpazede ev dekorasyon ürünleri bulabileceğiniz Evmanya'dan tabloları istediğiniz gibi satın alabilirsiniz. Bu kadar fazla tablo seçeneği sunan başka bir site daha yoktur muhtemelen. Kanvas tablodan doğal taş tablolara, ahşap ve mdf tablolardan yağlı boya ve üç boyutlu tablolara kadar hangi türünü ararsanız, istediğiniz markada ve fiyat aralığında mevcut.

Benim en çok ilgimi çekense, kişiye özel tablolar da tasarlamaları. Birbirine eşit karelerden oluşan, onlarca fotoğrafımızın olduğu mozaik bir tablo tasarlayıp sipariş ettim. Önümüzdeki hafta kutlayacağımız tanışma yıldönümümüz için çok hoş bir hediye olacak. Aman eşim duymasın. Sizle benim aramda küçük bir sır olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...