22 Ekim 2015 Perşembe

Gustoda Sonbahar/kış

Yeni işbirliğimiz için Gusto 'dan seçtiğim gold kemerli siyah tulum ve kabartmalı siyah mont ile ikinci kombinimi oluşturdum. Uzun zamandır tulumlara uzaktan bakıyor ama giymeye pek cesaret edemiyordum. Bu tulumun modelini o kadar sevdim ki denemeseydim içimde kalırdı;) Gold kemerinin kattığı havayı da çok sevdim. Tulumlar bir kemer ile kombinlendiğin de çok daha güzel duruyor.

Siyah, deri kabartmalı montum ise yine star bir parça.Önümüzdeki günlerde başka kombinlerle de kullanmak için sabırsızlanıyorum. Gusto'nun yeni sezon ürünlerinde %50 indirim varken beğendiğiniz ürünleri kaçırmayın;)

Gusto'nun yeni sezonunda başka neler varmış bakmak isterseniz Rebel Takipte'nin tercihlerini buradan ve buradan görebilirsiniz.
GUSTO Mont // GUSTO Tulum //

1 yorum:

  1. herşey harika ama o montun güzelliği beni benden aldı :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...