3 Aralık 2014 Çarşamba

Siyah/Uzun Parka

Uzun ve kapşonlu parkalar soğuk ve yağışlı havalar için ideal. Markalar koleksiyonlarında genel olarak yeşil parkalara daha çok yer verse de siyah parkalar da birkaç sezondur "buradayım" diyor.

Kolları dantelli sweatshirtü geçen sene online bir alışveriş sitesinden almıştım, yine dolabın derinliklerinden çıkardığım bir parça oldu. Kot etek ve düz ayakkabılarla giyerek rahat bir kombin oluşturdum. 
 BERSHKA Parka // TWIST Ayakkabı // MUDO Etek // FOREVER NEW Çanta//

9 yorum:

  1. Çantan kalp ben :) Ba yıl Dım ❤️

    YanıtlaSil
  2. Parkalarla şık olamıyorum ben salaş bir ruh hali çörekleniyor anında üzerime, ama şimdi sana baktım da nasıl güzel, nasıl tatlı, nasıl şık olmuşsun.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çooooook teşekkür ederim, beğenmene çok sevindim;)

      Sil
  3. nice look!

    Would you like to follow each other?
    http://nn-bigcitydream.blogspot.ru/

    YanıtlaSil
  4. Lovely outdoor photos!

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    YanıtlaSil
  5. Beautiful outfit! I'm such a big fan of your shoes, they look so nice and cute! :)

    YanıtlaSil
  6. geçen sezon o twist ayakkabıları kaçırdığıma bir kez daha pişman oldum
    parkalara bende bayılıyorummm

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...