13 Ekim 2014 Pazartesi

GUSTO MBFWI 1. GÜN STİLİM

13-18 Ekim tarihleri arasında yapılacak olan İstanbul Moda Haftasına bu yıl farklı bir şekilde hazırlandım. Moda haftası boyunca, hem tarz giysileri hem de kalitesiyle dikkat çeken GUSTO'nun yeni sezon ürünlerini giyeceğim.

Gusto 2014/2015 Sonbahar Kış koleksiyonunda 60'lı yıllardan ilham almış. Bu yıl feminen ve sofistike parçalarla hem dikkat çekici hem de şık olacağız.

 Bu yıl en çok göze çarpan renklerden biri de saks mavisi. Ben de ilk gün için bu kumaş elbiseyi ve ceketi seçtim. Elbisenin kumaşı o kadar güzel ki, hem gece hem de gündüz giyilebilir.

Elbisenin üstüne taktığım kemer elbiseye ait değil. Daha sonra giyeceğim bir GUSTO yeleğe ait. Kemeri o kadar sevdim ki sadece bir kere kullanmak istemedim;) Hem de elbisenin rengiyle oldukça uyumlu durdu. Siz nasıl buldunuz? 

Ürünleri fotoğrafların altındaki linklerden inceleyebilirsiniz. Moda haftası boyunca daha fazla Gusto ürünleri ile oluşturulmuş kombinlere bakmak isterseniz Rebel Takipte 'nin sayfasını ziyaret edebilirsiniz.

GUSTO Ceket // GUSTO Elbise // GUSTO Kolye // ZARA Çanta // BERSHKA Ayakkabı//

4 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...