18 Ekim 2014 Cumartesi

GUSTO ile MBFWI 5. GÜN

MBFWI 5. günü için bu sezon oldukça oldukça popüler olan GUSTO diz altı deri etek ve degaje yaka beyaz bluz seçtim.

Deri etek belden oturan ve alta doğru kloş gelen bir modele sahip. Ben sivri burunlu ayakkabılarla giymeyi tercih ettim ama daha soğuk havalarda botlarla da oldukça cool duracaktır. Beyaz bluz ise benim için oldukça kullanışlı ve şık. Degaje yaka oldugu için taktığım kolyeyi daha iyi gösteriyor. Bu bluzu jean pantolonların üstüne giymek için de sabırsızlanıyorum.

Ürünleri, fotoğrafların altındaki linklerden inceleyebilirsiniz. Moda haftası boyunca daha fazla Gusto ürünleri ile oluşturulmuş kombinlere bakmak isterseniz Rebel Takipte 'nin sayfasını ziyaret edebilirsiniz.

GUSTO Etek // GUSTO Bluz // ZARA Çanta // TBDRESS Kolye // ZARA Ayakkabı // VOGUE Gözlük //

5 yorum:

  1. Love the black n yellow combo!

    YanıtlaSil
  2. nice pictures and better look
    do we follow each other? let me know that I can follow you back
    have a good week
    kss
    new post: http://tupersonalshopperviajero.blogspot.com.es/2014/10/copa-jerez-international-competition.html

    YanıtlaSil
  3. Must have been amazing! You look so wonderful! xo

    YanıtlaSil
  4. eteğin, çanta renginin ayakkabıyla uyumu şahane canım :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...