11 Kasım 2013 Pazartesi

Ünlülerin Saç Değişimleri

Saç kadının en önemli aksesuarı olduğuna göre, saçımızın iyi ya da kötü görünmesi bizi fazlasıyla etkiliyor. Eğer saçlarımız uzunsa sıkılabiliyor ve kestirmek için kuaförümüzün yolunu tutabiliyoruz. Değişiklik yapmak ve buna alışmak gerçekten kolay değil. Bu yüzden saç konusunda iyice düşünüp öyle karar vermeliyiz. Çocukken saçımı kestirdiğimde kaç kez ağladığımı bilirim. Bu yüzden saçlarımda değişiklik yapmak benim için çok zor.

Bir çok ünlümüz saçlarının şeklini ve rengini değiştirmiş. Geçtğimiz günlerde Jennifer Lawrence'ın saçlarına kıyıp kısacık kestirdiğini görünce bu kesimin onu daha olgun gösterdiğini düşündüm. Zaten kısa saçı pek sevmem. Yakıştırdığım insanlarda bir elin parmağını geçmez. Siz nasıl buldunuz?

Jennifer Lawrence

Heidi Klum

Kim Kardashian

 Demi Lovato

Rita Ora

6 yorum:

  1. Jennifer Lawrence'a kısa saç, uzun halinden daha çok yakışmış ve ayrı bir hava katmış bence.
    Açıkçası ben de çoğu kez kısa saça niyetlensem de en çok kestirebildiğim victoria beckham modelinden öteye gidemiyor maalesef.
    Bu arada yolunuz düşerse bana da beklerim. Kucak dolusu sevgiler

    YanıtlaSil
  2. ah bi de ben yapsam ne hoş olacak : )

    YanıtlaSil
  3. Rita Ora in 2 pic <3 amazing

    YanıtlaSil
  4. The short hair cut that J.L. did is so elegant and cute!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    YanıtlaSil
  5. Jennifer ve Demi hariç hepsine yakıştırdım yeni saçlarını. Rita Ora ise nasıl olduğunu anlamadığım bi şekilde favorim oldu, makyajın da etkisi olabilir tabi :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...