1 Ağustos 2013 Perşembe

Neon Renkler

Yaz aylarına çok yakıştırdığım neon renklerin kombinleri daha dikkat çekici yaptığı inkar edilemez.Kombinlemesi de oldukça keyifli. Renkleri karıştırıp giyilebilirsiniz ya da tek bir neon parçayla kombini patlatabilirsiniz.Sizin zevkinize kalmış. Ben neon renkli gömleğimi yine neon ayakkabılar ve renkli bir çantayla kombinledim.

                  Gömlek Ve Bileklik: Bershka          Çanta: Forever New                       
 Pantolon: Koton          Ayakkabı: Zara



4 yorum:

  1. merhaba uzun suredir bogunu severek takip ediyorum bende taze bir bloggerim senide bloğuma bekliyorum
    http://bcfashionblog.blogspot.com/
    Would you like to follow my blog?

    YanıtlaSil
  2. kesinlikle dikkat çekici :)
    bir araya getirdiğin parçalar çok keyifli bir kombin yaratmış:)


    begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. bir kaç ufak değişiklikle bence daha güzel bir kombin olabilir ^.^ nacizane fikrim, desenli değil daha düz bir pantalonla kombinlense göz yoran neon var zaten, başa bir desene gerek yoktu yani, bir de çanta o neonun yazlığına uymamış kışlık kalmış sanki...
    not:Gömleğe çokça bayıldım...

    YanıtlaSil
  4. canım outfıtın cok guzellllllllll mıs gıbııı pant.. ve bluzuzzz tam yaz rneklerındeee...kocaman sevgıler

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...