12 Ağustos 2013 Pazartesi

Bu Sonbahar'ın Ayakkabı Modelleri

Sonbahar'a adım adım yaklaşırken, bizi hangi ayakkabı modelleri bekliyormuş bakalım dedim. Şimdiden yeni sezon için alışverişe çıkacak olanlar toplansınlar bakalım. Hazırsanız başlayalım.

İPLİ AYAKKABILAR
 Özellikle bileğe, hatta bacağa dolanacak kadar uzun ipli ayakkabılar bana pek pratik gelmez, uğraşmak lazım. Ama kısa ipli ayakkabıları hep sevimli bulmuşumdur. Siz de seviyorsanız yeni sezonda bağcıklı modelleri mağazalarda bulmak zor olmayacak.


 DESENLİ AYAKKABILAR
Desenler giysilerde olduğu gibi ayakkabılarda da oldukça popüler. Başta çiçek ve leopar deseni bilinse de farklı ve espirili desenler de oldukça dikkat çekici. Düz bir kombini canlandırmakda da oldukça başarılılar.

BURNU AÇIK BOT MODELLERİ
Açıkcası hiç bu tarz bir bot kullanmadım. Burnu açık botlar görünüm olarak güzel olsa da kullanımı açısından bana biraz tuhaf geliyor. Kışın parmaklarım donar diye düşünüyorum. Bir de bunları yazın giyenler var. Benim aklım almıyor ama vardır bir bildikleri.
 Sonbahar gibi ara bir dönem tam bu botlara göre, ama bu botlar pek bana göre değil.

LOAFER AYAKKABILAR
Maskülen ama şık bir havası var loafer ayakkabıların. Hem iş yerine hem de arkadaş buluşmalarına giderken uygun. Herkesin sevdiği bir tarz değil belki ama ben verdiği havayı seviyorum.

2 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...