23 Temmuz 2013 Salı

İncili Etek

Tatilin önemli detaylarından biri de bronzlaşmak olunca bize de saatlerce güneşlenmek düşüyor.O gün biraz abartıp gözlerimi feci derecede kızartmışım. Bu yüzden bütün fotoğraflar gözlükle. Her sene "fazla bronzlaşmaya gerek yok nasılsa 2 haftaya açılacaksın değmez" diyorum ama öbür sene "unutuyorum" tabii.

Koton incili eteğimi Zara tül bluzumle kombinledim. Eteğin rengini de en az incileri kadar sevdim. Yanlış hatırlamıyorsam sarısı da vardı.Ama somon rengini görünce ona elim gitmedi açıkcası.














4 yorum:

  1. Etek çok hoş, size de çok yakışmış:)Güle güle giyin...

    YanıtlaSil
  2. Etek de bluzda çok tatlıymış gerçekten
    bi bakmam lazım, bu aralar fazla romantiğim :D

    YanıtlaSil
  3. bence rengin gayet güzel olmuş tatlımmm:)
    ayrıca dantel nede cok yakışmış:)
    ben çok sevdim:)


    begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. eteğinn çok sevimli olmuşş dantellede uyumu müthiş:)

    http://fashionbykitty.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...