3 Temmuz 2013 Çarşamba

Bodrum Günlükleri

Bodrum'da 1 ay kalsam o da yetmez bana o yüzden 1 haftalık gitmiş olmama ağlayamıyorum.Bu bir haftayı gerçekten dolu dolu geçirdiğim için İstanbul'a dönerken çok da üzülmedim.Seneye kısmetse yine giderim diyerek kendimi avutmaya burada son veriyorum=)

Daha önce Bitez'e gittiğimiz için bu yıl farklı bir yer görmek istedik ve Ortakent'de karar kıldık.Denizi gerçekten çok güzeldi, mavi bayrağı boşuna almamış.

Akşamları sahilde uzun yürüyüşler, mum ışığında yemekler için de uygun bir yer.Gece eğlenmek için ise bodrum merkeze gittik.Ortakent'de gece hayatı olduğu söylenemez.

 Bu kadar beyaz olmak yasaklanmalı.Beyazlığımdan, fotoğrafların tatilin ilk gününe ait olduğu belli oluyordur =)

 Yandan yırtmaçlı eteğimle Angelina Jolie pozu vermeden olmazdı.

2 yorum:

  1. Gömleğin harikaymış canım
    evettt tahinden pekmeze dönmüşsündür ama brozlaşmak için 1 hafta harika bir zaman :)

    YanıtlaSil
  2. gomlegın ne sahane ıste gıymek ıstedım hemen :) bıteze gıdıp kesın dondurma yemssınzdr..mavı bayraklı denız superdır ama buzdr off bende soguk su dusmanı :)) 1 sene beklemek cok uzucu olsada tatıl fotoları bızı avutur degıl mı :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...