3 Nisan 2013 Çarşamba

Dantell ile Çanta Tasarladık

Daha önce converselerime zımba yapıştırmaktan başka bir DIY projesine elini sürmemiş ben, bir çanta delisi olarak, bu etkinlikte oldukça eğlendim.

Tam da tatil planlarımı hazırlamışken, plaj çantası yapmak gerçekten işime yaradı.Plajdaki en havalı çanta benim olacak=)


Önce kumaşları seçtik.Ben yaz mevsimine beyazı çok yakıştırdığım için tercihim ondan yana oldu.Çantanın kenarlarını dantelle süsleyip orta kısımlarına da silikonla kurdeleleri yapıştırdım.İşte plaj çantam hazır;)

Rebel Takipte çantasının iki yüzünü de ayrı ayrı süsledi.Fotoğrafta tek yüzü görünüyor ama diğer tarafını da görmek isterseniz bloguna bakabilirsiniz.


Tüm detayların düşünüldüğü bu güzel etkinlik için sıcakkanlı ve ilgili Dantell ekibine teşekkürler.

2 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...