25 Şubat 2013 Pazartesi

85. Oscar Ödül Töreni Kırmızı Halı

Uykuyu çok severim söylemiş miydim?Ne kadar kırmızı halının tamamını izlemek istesemde sanki her şey bana git yatağına yat yarın izlersin der giyiydi.Tv'den bir şey takip etmek o kadar zorki.İnsanı çileden çıkarıyorlar.İki dakika program beş dakika reklamla,arada da beni o sırada pek alakadar etmeyen görüntülerle,kırmızı halıdan başka her şeyi izledim sanırım.Az ünlüler önce çok ünlüler sonra geldiği için,esas izlemek istediklerimi izleyemeden yatağımın yolunu tuttum.

Şimdi herkes uyandıysa birlikte kırmızı halıyı inceleyebiliriz.

Önce renksizlerle başlayalım.Hepsinin teni krema kıvamında ama açık,renksiz tonları giymekten kaçınmıyorlar.Zaten renginiz yok ruh gibisiniz nedir bu inat anlamıyorum.

Her sene,ödülü almak için yarışanlar olduğu gibi, kırmızı halıyla yarışanlar da var.Tamam tamam siz kazandınız.Kırmızı halı pek sönük görünüyor sizin yanınızda.Valla bak.

Işıltısız kırmızı halı olur mu hiç? Olmaz. Pullu,simli giysilerle ışıltıyı tabiiki yakalayabilrsiniz ama Catherine Zeta Jones gibi rüküş assolistlere de dönebilirsiniz.Karar sizin.

 Kırmızı halı takı kısmana gelecek olursak;kolyeyi düz takmak çok sıkıcı.Artık kolyeler sırtımızda parlasın!

3 yorum:

  1. sırtta kolyeyi çok sevmeme rağmen, çarpraz askının üzerine takılmış olmasını hiç beğenmedim. sırta kolye takmak için önce sırtı boşaltmak gerekiyor kanımca :))

    YanıtlaSil
  2. Bukadar zevksiz olabilirler ancak neyse bir iki tanesi fena sayilmaz

    YanıtlaSil
  3. tek beğendiğim şey sırttan düşen kolyeydi

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...