14 Kasım 2012 Çarşamba

+ Trendi Her Yerde

Haç mı derseniz,artı mı dersiniz,ya da cross mu dersiniz bilemem.Ben artı ile devam edeceğim;)Şu sıralar mağazalarda gözüme en çok çarpan artılı ürünler oluyor.Neredeyse her tshirt de bu baskı var.

Şimdi doğruya doğru bu trende uymak bizim ülkede pek de kolay değil.Ya "özenti" olmakla suçlanır ya da köşedeki bakkalın rahatsız edici bakışlarını yakalayabilirsiniz.Bunun dinle alakası yok,ben kimseyi takmam diyenleri ise bir çok alternatif bekliyor.

Artı'lar sadece giysilerimizi değil,aksesuarlarımızı da süslüyor.Gotik takılanlara ya da cool bir tarza sahip olanlara şüphesiz çok yakışacak;)

2 yorum:

  1. ben kıyafettense aksesuarda daha çok beğeniyorum bu şekli :)

    YanıtlaSil
  2. Bu sembolü ben de + olarak görüyorum ama birçok insan ne yazık ki haç olarak görüyor ve farklı yorumlar gelebiliyor :/ yoksa sembol olarak aslında haçtan başka o kadar çok anlamı var ki…

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...