19 Eylül 2012 Çarşamba

Maybelline FNO



 Maybelline New York 13 Eylül Fashion Night Out etkinliğinde Bağdat caddesinde en çok trafik yaratan alana sahipti. Lanse ettiği BB krem ve Feather Look maskara tanıtımlarına yoğunlaşarak katılımcılara ürünlerin Maybelline Make up artistleri tarafından uygulanmasını sağladı. Aktivite öncesinde https://www.facebook.com/maybellinenyturkiye adresinden duyuru yaparak, kendilerine mail atan 30 kişiye ücretsiz makyaj uygulama şansı sunan markanın make up artistleri, gece boyunca 250’den fazla kişiye makyaj uygulaması yaptı. 
 New York’un hızlı yaşamından ilham alarak birkaç dokunuşla farklılık yaratacak makyaj uygulamalarında bulunan make up artistleri, o gece birçok kadının kendisini çok daha güzel hissetmesini sağladı.
BB krem ile maske gibi bir görünüm oluşmadan tenindeki kusurları kapatarak taze bir görünüme sahip olan her yaştan katılımcı, ürünün satışa sunulacağı zamanı sordu. Maybelline New York’un 4 farklı renk seçeneği sunan ve 8 farklı özelliği ile bir kadının tenine dair istediği her şeyi bir arada sunan Dream Fresh BB krem Eylül ayı içinde satışa sunulmuş olacak.
                Maskara denince kadınların ilk aklına gelen markalardan biri olarak Maybelline New York “Kuş tüyü gibi yumuşak” sloganıyla çıkardığı jel köpük teknolojisine sahip maskarası Feather Look’un yumuşaklığını hissettirmek için Bağdat Caddesi’ndeki alanına büyük ve yumuşacık kuş kanadı getirmişti. Binlerce insanın Maybelline New York Feather Look kanadının önünde çektirdiği fotograflar gece boyunca Facebook’ta en çok paylaşılanlar arasındaydı. Ürünün üstünde bulunan yeşil kuş tüyü sembolünden ilham alınarak oluşturulan kuş kanadı genç-yaşlı, kadın-erkek herkesin ilgi odağı olarak, kanat ile fotograf çektirmek isteyenler tarafından kuyruklar oluşmasına sebep oldu.
                Maybelline New York dikkat çeken uygulamalarıyla Bağdat cadde’sindeki Fashion Night out aktivitesinin en ilgi gören markalarından biriydi.

2 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...