29 Temmuz 2012 Pazar

Jessica Alba'nın Renkli Kombini

Tek renkle kombin oluşturmak ya da sadece iki rengi bir arada kullanmak eskide kaldı.Artık çok renkli bir dönemdeyiz.Renkleri karıştırıp cıvıl cıvıl bir kombinle sokağa çıkmaktan çekinmiyoruz değil mi?

Jessica Alba da rengarenk kombinler oluşturmayı seviyor,renkli çizgili tiril tiril eteği kuşkusuz kombininin en göz alıcı parçası.

Sizin sıcaklarla aranız nasıl bilmem ama sokağa çıkarken artık saçlarımı açmak bana çok zor geliyor,düzleştirdiğim saçlarım dışarı çıkamadan bozuluyor.O yüzden Jessica'nınki gibi yukarıdan toplanan saçlar ya da tepeden yapılan topuzlar bu yaz günlerinde en çok tercih ettiğim saç modelleri oluyor;)

9 yorum:

  1. Lolipop gibi şeker tadında bu etek :) Jessica Alba eteğin renklerini wedge ve çantası ile çok hoş dengelemiş ;)

    YanıtlaSil
  2. Renkli olan her kombin gibi bunuda çok sevdim :)

    YanıtlaSil
  3. etek ceket kombinini çok beğendim, ayakkabıları pek uyduramadım gerçi..
    saç konusunda sana katılıyorum, bence daha bir ay çekilen fönden hayır görmeyiz :P

    YanıtlaSil
  4. eteğini çok sevdim ben de ve saç toplaması olayı candır ensem pişiyo diğer türlü :D

    YanıtlaSil
  5. cok begendımmmmm bu kombınııııı..sac konusunda cok haklısın canımmmmmmmmmm

    YanıtlaSil
  6. bu kadın ne giyse hayran hayran izliyorumm
    ben ayakkabıları farklı seçerdim ama o etek herşeyi kapatıyor

    sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Etek bir harika :) Ben de balerin topuzundan vazgeçemiyorum, başka model kullanamıyorum şu sıra :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...