13 Şubat 2012 Pazartesi

IFW 2012 Nasıl Geçti?

Defile postlarını bitirdiğime göre sıra geldi defile aralarında yaşananlara.Bloggerlar fotoğraf çekilmeden durur mu?Tabii ki hayır=)

  Rebel Takipte ile IFW güzel ama bir o kadar da yorucu geçti.

Trendy Dolap

          Deniz Saatçioğlu         

 
  Fashion Fairytale                        Modagrafya

 
Simay Bülbül'ün After Party'sinde Zülal Kubilay Deniz ve Senem

Kış aylarının verdiği zorluklara rağmen katılım oldukça iyiydi.Kimi zaman organizasyonda ufak tefek sorunlar olsa da blogger arkadaşlarımı gördüğüm,moda severlerle birlikte olduğum ve birbirinden güzel tasarımları yakından inceleme fırsatı bulduğum için mutluyum.

15 yorum:

  1. canım cok guzel olmus post, pek bir ciciyizzz:) keske daha cok zaman gecırebılseydık optum sızı kocaman

    YanıtlaSil
  2. Canım çok şık olmussun ilk günkü eteğine, ikinci günkü elbisen ve son resimdeki kıyafatine bayıldım çok şık olmussun:)

    Çok öptüm...

    YanıtlaSil
  3. İfw hakkında çok iç açıcı yazılar okumasam da after partylerde bloggerların eğlenmesi güzel haber :) Bu arada blogumda bir hediye çekilişi düzenliyorum katılmak isterseniz beklerim ;)

    http://trendsum.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. vaayyy didemim ne güzelsiniz yaaa,son fotoya helee öldüm bittiimmm :))

    YanıtlaSil
  5. ne kadar keyıflı ve guzel gorunuyorsnuzzz ya bayılmalık gercektennnn

    YanıtlaSil
  6. Canım ne güzel çıkmışız:)) Cengiz Abazoğlu defilesinin girişinde sizi kaybettim kapıdaki adam bizi bekletti, ama sonunda buradayız:)

    YanıtlaSil
  7. ne güzel gülen yüzler ve sewdiğim bisürü insan!imrendim doğrusu=)

    YanıtlaSil
  8. kombinlerinin hepsini çok beğendim canım :)

    YanıtlaSil
  9. Ne güzel çıkmış birlikte fotoğrafımız. Sen gene çok tatlıydın o gün canım, kedili tshirtüne bayıldım. Ne çabuk bitti ama di mi, bir doğrudürüst sohbet bile edemedik :(

    denizsaatcioglu.blogspot.com

    YanıtlaSil
  10. Çok güzel resimlercanim bak bak doymadım. Hepiniz de çok güzeliniz :D

    YanıtlaSil
  11. Ay ne kadar güzel olmuşsunuz abla-kardeş :) Kırmızı eteğine bayıldım ben :) Bi de şu son fotodaki hırkan nerden, arıyorum tarıyorum bulamıyorum yaaa öyle bir hırka :(

    YanıtlaSil
  12. Herkese güzel yorumları için çok teşekkür ederim=)

    sevda s.:Sevda'cım hırka Stradivarius;)

    YanıtlaSil
  13. ay kedili bluzu çok sevdim :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...