20 Aralık 2011 Salı

Bu Etekler Çok Moda

Ashley Tisdale
 
Derinin modası hiç geçmedi belki ama şu sıralar deri çılgınlığı almış başını gidiyor.Deri ceketleri günlük hayatımızın bir parçası haline getirdikten sıra deri pantolon,şort ve eteklere geldi.

Deri plili etekler şu sıralar çok gözde ama herkeste varsa giymenin ne anlamı var demeyin.Kombinlerinizi oluştururken kullandığınız parçalar,eklediğiniz aksesuarlar ve bir de üzerinizdeki duruşu,ortaya bambaşka görüntüler çıkarabiliyor.Ünlüler kendi stillerine göre bu tatlı deri etekleri kombinlemişler.İlham almak serbest;)

Emma Roberts
 
Brenda Song
 
Jenna Dewan
 
Sophia Bush
 
Kristin Cavallari
 
Katharine Mcphee

12 yorum:

  1. Bana annemden yadigar böyle bir eteğim var. Çöpçü ruhlu olmak bu yüzden önemli, hiçbir şeyi atmamak lazım elbet zamanı geliyor:D

    YanıtlaSil
  2. Çok guzel bir model gercekten. Benzerini stradivarius'da gormuştum :))

    YanıtlaSil
  3. ayy ben de çok sevdiimmm :))

    bu aradaaa çekilişim vaaarrr:)
    PIRLANTA KOLYE ister misinizzzz :))

    http://fashionozge.blogspot.com/2011/12/pirlanta-kolye-hediyem-size1yasinda.html

    YanıtlaSil
  4. Cok seviyorum deri etek, hepsine de cok yakismis, o incecik bedenlerle. Kendim icin bunun biraz daha uzununu dusunebilirim ben de : )

    YanıtlaSil
  5. hmm güzel bir etek ama belin ince olması gerek kesinlikle ki etek eteğe benzesin:))

    sevgiler canım

    YanıtlaSil
  6. ya bende diz altı deri etek erıyorum bulamıyorum yardım...güzel bir post olmuş...

    YanıtlaSil
  7. eveet evet bu etekler cok moda ve cok tatlı duruyor :)

    YanıtlaSil
  8. çok şirin durduğu için moda benceee :DD

    YanıtlaSil
  9. Merhabalar :) Çok hoş duruyor bence.,

    YanıtlaSil
  10. çok hoş, beğeniyorum aslında ama sanki böyle bazen bi çocuksu görünüyor (bazılarında) :) çok moda olduğu kesin! öperim


    http://dujufashion.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  11. hepsinde aynı tarz etek :) bir zamanlar deriyi sevmezdim simdi :) heryerde moda ve bende istiyorum işte zevklerde zamanla degişiyor :P

    YanıtlaSil
  12. Bu etekleri ben de çok seviyorum geçenlerde elime aldım sonra denemedim şimdi de pişman oldum :p bir dahaki alışverişimde kesinlikle bakacağım bir parça olacak ;)


    BeTwin Us

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...