1 Aralık 2011 Perşembe

Alessandra Ambrosio&Rodrigo Santoro Vogue Brezilya'da



 Vogue brezilya aralık sayısının kapağını Alessandra Ambrosio ve Rodrigo Santoro resmen yakmışlar.İnsanın hemen dergiyi alıp içini karıştırası geliyor.

 
İkili Vogue için oldukça romantik pozlar vermiş.Mekanlar ve kullanılan kıyafetler ise son derece güzel.Alessandra'nın korseli transparan elbisesi farklı ve şık.Bu sezona damgasını vuran yıldızlarsa,Victoria's Secret'in yıldızına oldukça yakışmış.

Bu çekim,bana sanki bir filmin kareleriymiş gibi geldiği için hiç bitsin istemedim.Peki siz de benim kadar beğendiniz mi?;)

17 yorum:

  1. Muhteşem bir kadın bayıldım fotoğraflara
    adamda fena değil hani :)

    YanıtlaSil
  2. Bende cok beğendim kıyafetlere bittim;)

    YanıtlaSil
  3. ooff bayıldıımm,kareler,fonlar,kıyafetler hele o çapraz detaylı ,off offf harikalar ikisi de :)

    YanıtlaSil
  4. çok güzel fotoğraflar gerçekten bakarken hiç bitmesin istiyo insan :)

    http://melodyofcolors.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. off hepsi çok harika, bayıldım yaaa... pozlar ve elbiseler fena müthiş!


    http://dujufashion.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. Evet bana da öyle geldi. Ayrı ayrı incelerken bir de bakmışız film bitmiş :))

    YanıtlaSil
  7. çok beğendim ve kıskandım :)

    YanıtlaSil
  8. emin ol ben de çok beğendim.dediğin gibi insanın dergiyi alası geliyor.çok hoş çok doğal resimler olmuş

    YanıtlaSil
  9. canım bencede ilk resimdeki elbisesi cok güzel farklı hayran kaldım :) digerleride güzel ama o bir baska ♥

    YanıtlaSil
  10. fazla iyi olmuş ama bunlar:)

    begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil
  11. cekimler cok basarili :))

    bu melegi de cok begeniyorum zaten :D

    güzel cumalar tatlim <3

    YanıtlaSil
  12. çok beğendim bennnnn,çekimde kullanılan her bir parça ayrı,fotoğraf çekimi ayrı güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
  13. Beğenmek ne demek ben bu karelere bayıldım canım! :)) insan sadece başarılı bir stylinge ve güzel iki insana bakmıyor, aynı zamanda bir hikaye okur gibi o romantizmi hissediyor resmen ;))


    BeTwin Us

    YanıtlaSil
  14. çok beğendim ya nası güzel pozlar olmuş waaauw....
    benimde blogumu izlersen sevinirim:)
    www.sinemella.blogspot.com

    YanıtlaSil
  15. Goodness! I love the photos! Very romantic...

    http://moochinginspirations.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  16. canım sana ödül verdim kikiki :P

    YanıtlaSil
  17. yıldızlı siyah tül elbiseye bayıldımmmmm...bir de fotoğraflardaki beyaz otomobil harika ;)

    Kahve Dükkanı

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...