12 Kasım 2011 Cumartesi

Versace For H&M Lansmanı

Versace For H&M koleksiyonu 17 Kasım'da  online mağazanın yanı sıra dünya çapında yaklaşık 300 mağazada satışa sunulacak.

Rebel Takipte ile bu koleksiyonu yakından incelemek için dün H&M showroomundaydık.Ben bu koleksiyonda en çok deri parçaları beğendim.Bakalım sizin favorileriniz hangileri olacak;)

 Benim için fazla "renkli" ama beğenenler tabii ki olacaktır.

 İşte ennn beğendiğim parça bu deri elbise.

Wear A Smile'ı görmek her zaman büyük keyif;)



Hangisi? Hangisi? Hmmm..Hiç biri mi?


Püsküllerle aranız nasıl?



Herkese iyi hafta sonları;)

14 yorum:

  1. canım hepiniz muhteşemsiniz, içim açıldı size bakınca:) fotoğraflar için çok teşekkürler, zaten ilk baştan beridir her yerde aynı parçaları görmüştük ama canlı canlı daha iyi oldu :)


    ♥HeelsAreMyDrugs♥
    ♥HeelsAreMyDrugs♥

    YanıtlaSil
  2. ilk karedekiler cok renkli gercekten deri elbise bencede güzel :) resimlerde cok tatlısınız canlar ♥
    online sitesinden de bakim :P

    YanıtlaSil
  3. Ben bu koleksiyondaki deri ceketlere bayıldım çok şık hepsi.

    YanıtlaSil
  4. ooo harikaaaaa bir sunum canımm,ben de orada sizlerle olmak istedim :)

    YanıtlaSil
  5. :)) ilk görmek ne heyecanlı olmalı
    madambfashion.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. orada karşılaştığımıza çok sevindim canım :)
    hangisi hangisi pozunu çok sevdim :))


    Wear A Smile!

    YanıtlaSil
  7. Great pictures for great ideas in this blog.
    Please take some time to check out my blog.

    http://paquetevistasbien.blogspot.com

    YanıtlaSil
  8. yıldızlı gömleğine bayıldım tatlım, çok fresh görünüyorsun, saçların koyu outfitini nasılda güzel açmış...

    sevgiler...

    YanıtlaSil
  9. canım çok güzel görünüyorsun yıldızlı gömleğin çok yakışmış... hepinizi bir arada görmek çok güzeell

    YanıtlaSil
  10. Heey sizleri bir arada görmek ne güzeeeel =) Ahsen , ece, sen ve rebeel :) Çok güzel bi davet olmuş belli ki aah ahh orada olsaydık da birlikte gitseydik ne güzel olurduu =) Artık önümzdeki moda haftasında görüşürüüz =)

    YanıtlaSil
  11. Ay harika ilk görmek ben rengarenkkkkkklrre bayıldım bundan birkaç sene önce pembe Ayakkabi giyimde herkes tuhaf bakardı artık kimse normal giyinmiyor neredeyse

    YanıtlaSil
  12. ben de çok beğendim tüm koleksiyonu ve özellikle deri ve zımbalı parçaları

    YanıtlaSil
  13. koleksiyondaki derilerle aşk yaşıyorum ben hala:))
    perşembe ayarlayabilsem de gitsek İstinye Park'a süper olucak :))

    YanıtlaSil
  14. Tatlım versace h&m koleksiyonunda tropik desenler kadar düz canlı renkleri ve de deriyi ne kadar başarılı kullandığını bir kez daha kanıtlamış ben canlılarını önceki dekupe resimlerden çok daha fazla sevdim bu koleksiyon bitmeden kesinlikle göz atacağım :))) senin yıldızlı bluzün de ayrıca çok yakışmış canım, kreasyon parçaları arasında ışıldıyorsun! ;)


    BeTwin Us

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...