13 Eylül 2011 Salı

İFW 2011 3-4. Gün

Hafta sonu bütünleme sınavı,düğün telaşı derken İfw 3. ve 4. günü için post yapmaya vaktim olmadı.Gecikme için kusura bakmayın;)


İfw 3. gün Karma2 ile başladı.Şafak Tokur/Seda Zoroğlu/Çiğdem Akın defilelerini büyük bir beğeni ile izledik.Seda Zoroğlu defile fotoğrafları için bu linke ve Çiğdem Akın defile fotoğrafları için bu linke  tıklayabilirsiniz.Şafak Tokur defilesinden kendi çektiğim ve ilgimi çeken bazı fotoğrafları paylaşmak istiyorum.Hadi bir göz atalım;)





 En ilginç olanı bana göre buydu.Evet mankenin kafası görünmüyor.


Karma2 defilesi bittikten sonra sıra heyacanla beklediğim Özgür Masur defilesine geldi.Özgür Masur tasarımlarının rengi genel olarak beyazdı ama altın rengi de kullanılmıştı.Elbiselerde ki kafes şeklinde açıklıklar dikkat çekti.Çıkışta rebel ile kendimizi fotoğraflamayı da ihmal etmedik.Defile bayağı kalabalık olduğundan ben çok iyi fotoğraflar alamadım.O yüzden defileyi merak edenler bu link'e tıklayabilirler.




İfw 4. günü Deniz Kaprol ile başladı.Ama Rebel ile bu defileye yetişemedik.Biz de daha sonra ki Rana-Berna Canok defilesinde yerlerimizi aldık.Tasarımlar da canlı renklere yer verilmişti.





İfw Rebel ile benim açımdan,Gamze Saraçoğlu ve Giovane Gentile defilelerine katılamadığımız için Tuvana Büyükçınar ile bitti.Tuvana Büyükçınar tasarımlarından özellikle omuz detaylı gömlekler ilgimi çekti.



Böylece bir İfw'nin sonuna geldik.Ben bu organizasyondan gayet memnun kaldım.Bir sonrakini iple çekiyorum;)





4 yorum:

  1. You look so wonderful!
    I like your bag!

    YanıtlaSil
  2. Didocum ne güzel özetlemişsin,birlikte çok eğlenceli bir ifw geçirdik,darısı gelecek ifwlerin başına :))

    YanıtlaSil
  3. darısı gıdemeyenlerın basına...sız herzaman gıdın bızı de haberdar edın super

    YanıtlaSil
  4. Özgür Masur'un kreasyonlarını git gide daha çok seviyorun, orjinal tasarımları çok göz alıcı. Bunda sizin defileleri bu kadar güzel anlatmanızın payı çok büyük tatlım, sayenizde IFW'i çok canlı bir şekilde yaşadık :)




    Armani Glamour Tote Bag giveaway'imize katılmak için tık tık :)

    BeTwin Us

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...