12 Temmuz 2011 Salı

Bodrum Tatili 2. Gün

Cumartesi gecesi Bodrum'dan döndüm.Herkesi çok özledim,çekildiğim fotoğrafları yavaş yavaş paylaşacağım.Bakamadığım,kaçırdığım postlarınızı da okumak için sabırsızlanıyorum.

Tatilin sonlarına doğru evimi ve İstanbul'u özlesem de dönüşte hep bir burukluk olur ben de.Allahtan fotoğraflar var da onlara bakıp özlemimizi biraz olsun gideriyoruz.

 Bodrum/Bitez  sahilini çok beğendiğimi söylemeliyim.Denizi ve sokakları o kadar temiz ki zaten kıyıpta kirleten yok.Zaten oraya tatile gelenlerin çoğu turist hatta sağda solda Türkçe'den eser yok menüler,duyurular her şey İngilizce,öyle ki onlar benim ülkeme gelmemişte ben onlarınkine gitmişim gibi hissettim desem yalan olmaz.

Tatildeyken saçla başla uğraşmak çok zor geliyor bana,diğer günler de daha özen göstersem de ilk 2 gün pek de saçlarımla ilgilendiğimi söyleyemeyeceğim.Böyle örgüyle,topuzla idare ettim.Evet artık fotoğraflara geçebiliriz;)




Evet Rebel'cim sana hayranım=)
Elbise:Dorothy perkins
Ayakkabı:Deichmann

7 yorum:

  1. Aaaa bende sana :))
    Didocum çok güzel olmuştun o günn,ayakkabılarını çok beğendim zaten :))

    YanıtlaSil
  2. Ohh, çok güzel valla, biz de Rebel ve senin sayen de Bodrum'a gitmiş kadar olduk iyi geldi
    Sen de hoşgeldin :)

    YanıtlaSil
  3. ay havalı tatilciler sizi çok güzelsiniiizzz :D

    YanıtlaSil
  4. Oh kizlar, ne güzel bir tatil gecirmissiniz, kiskanmadim degil haniiii :-))) saka saka :D

    Canim daha coooook fotograf bekliyorum, merak ediyorummmmmm vee öpüyorummmmmm :-)

    http://guelsah87.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. çok hoşsun .elbise sana çok yakışmış .eğlenmene sevindim =)

    sevgilerrr =)

    YanıtlaSil
  6. Ne guzel! Beraber tatildesiniz siz;)
    Tatlim elbise cok cok yakismis; modeliyle, civil civilligiyla;)

    YanıtlaSil
  7. çok şıksınız kızlar... yaa bende bodrum bodrum istiyorum...

    dujufashion

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...