24 Mart 2011 Perşembe

Sucker Punch LA Galası


Jamie Chung bu sezon öne çıkan sarı rengini tercih etmiş.Elbisesi Giambattista Valli 
 
Abbie Cornish'in elbisesi Amanda Wakeley 
 

Vanessa Hudgens'ın bol işlemeli elbisesi Jenny Packham gown
 

Emily Browning ise Sucker Punch LA Galasına giderken annesi ingiliz, babası türk olan modacı Erdem Moralıoğlunun ilkbahar/yaz 2011 koleksiyonundan bu güzel beyaz elbiseyi giymeyi seçmiş.

Benim favorim sarı rengi kendime pek yakıştıramasamda Jamie Chung'ın giydiği Giambattista Valli  elbise.Siz en çok hangisini beğendiniz bakalım?


3 yorum:

  1. Giambattista Valli elbiseye bayıldıım, taptım hatta! ne kadar güzelmiş yaa :)

    YanıtlaSil
  2. Vanessa Hudgens'i beğendim ben en çok,özellikle giydiği elbisenin sırt dekoltesi çok hoş fotoğrafta görünmemiş ama ben işlemelere de modele de bayıldım

    YanıtlaSil
  3. ben hepsini beğendim ama mankenlerin üstünde çok daha güzel duruyorlar :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...